Vonatösszeállítás: Traxx AC3 Bpee kocsikkal
2018. február 21. írta: moren

Vonatösszeállítás: Traxx AC3 Bpee kocsikkal

Próbálom tartani a havi 2 vonatösszeállításos ígéretem, így ma Mexikó partjai felé vettem az irányt. Pontosabban Alejandro Melo traxx-csomagjával foglalkoztam, ahol az AC3-hoz nem találtam összeállítást, így gyártottam is gyorsan egyet. A tökéletes mozdonymodell mögé egy kicsit kevésbé kidolgozott, de a Traxx iramát bíró IC3G-s kocsikat tettem, amit eddig csak a Taurus-szal láttam, így szerettem volna egy kicsit újat adni a közösségnek. 

Nézzük mire van szükség az összeállításhoz:

Alejandro Melo Traxx-csomagból az alap 001-es mozdonyhoz és az AC3-hoz:

OpenBVE Mexikó oldalról: http://opbvemeu.blogspot.hu/p/expreso-mav-utasellato.html

először: TRAXX MAV 180 001 telepítése
majd: TRAXX AC3

Ha az elsőt telepítjük, akkor kapunk is egy vezethető vonatot. A 2. letöltésnél a Traxx AC3 mappát kell bemásolni az első mappájába, ha minden jól megy, akkor ide: Train/MAV Utasellato Traxx 480 001/Tren 

A Bpee kocsikat az Objektumtárból vettem, de a MÁV-os Taurusból is ki lehet másolni, abban az esetben vigyázni kell a mappa és a b3d nevére. Én most az objektumtárasat mutatom be, amit innen lehet letölteni: LINK 

A mav-bpee mappát így ugyanoda, mint az előbb, a Tren mappába illesztjük. Aki a Taurusból másolja, annak a mappát "mav-bpee"-re, a b3d-t "MAV_Bpee.b3d"-re kell módosítani.

Ezután már csak a szokásos módosított fájlokra van szükség, amit én írtam át. Megéri az eredetit egy módosított néven lementeni, hogy bármikor lehessen cserélgetni az összeállítások között.

A két fájl letölthető innen: LINK

Train/MAV Utasellato Traxx 480 001 mappában voltak az eredeti fájlok, szóval ide kell az újat is berakni. Ezután elvileg vezethető is a szerelvény. Jó játékot hozzá!

További képek a Moren Games facebook oldalon, ITT.

21.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr8613687588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása