LETÖLTÉS - Railpack angolváltós kiegészítő
2018. július 05. írta: moren

LETÖLTÉS - Railpack angolváltós kiegészítő

Friss hír, hogy Angyalföld kocsiszínnél megkezdtem a visszafogást, így a 12-es vonalat visszafelé is játszhatóvá szeretném tenni. Ehhez viszont a régi 14-es pálya megoldásait kell leegyszerűsítenem, mert egy téboly, ami ott van. Így gondoltam, hogy kiegészítem az eddigi Railpacket (ami itt található) pár angolváltóval, amit már a mi villamosos vágánytengely távolságunkra készítettem - vagyis 4 méterre. Az objektumok megnevezése követi a régebbi csomag szabályait.

LETÖLTÉS

Nézzünk egy példát: DS40_RL -> duble switch 40 vagy 4 méterre, RL jobb kitérő bal állás (szóval kitérőállás). Azóta persze az S, mint straight és B, mint branch (kitérő) betűket használnám, de most már nem módosítok, szerintem egyértelmű így is. 3. lehetőség, amikor a 2. betű egy X, akkor a keresztiránynak van szabad jelzése, szóval ezeket a 0-ás sínhez nem ajánlatos beépíteni. Ez így összesen 6 objektumot tartalmaz a 2 irányban a 3-3 állást.

Plusz 2 ív is bekerült ebbe a kiegészítésbe. A Switch előnye, hogy X-offset alapján is meg lehet adni az íveket, ami azt jelenti, hogy egységnyi távolságon (25 méter ez most) hány métert mozdultunk el az X irányban. Ez az ív radius szerint a 156.583, ami pontosan 2-es X-offset. Kettő ívet, vagy egy ív egy kitérőt egymással szembe állítva (és 4 méterrel eltolva a 2.-at) pont lefedi ezt a 4 méteres vt. távolságot. Külön előnye, hogy nem railként adtam meg, így nem kell forgatni pár fokkal, alapból a megfelelő irányba áll.

Természetesen itt is követtem Andris ötletét és lecseréltem a face-eket face2-re, hogy visszafelé is látszódjon a felsővezeték. 

sdsd.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr2214094937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása