Beindult az ipar!
2018. február 08. írta: moren

Beindult az ipar!

A héten újra visszatértem a legnehezebb projekthez, a 120a-hoz és elkezdtem az objektumok gyártását. Ezekből szeretnék majd egy kis bemutatót tartani a face oldalon pénteken, szóval holnap belinkelem ide a galériát. Ezt a jövőben is szeretném folytatni, szóval minden pénteken összeszedném 1-1 kép erejéig az adott héten készült objektumokat. Igazából házikókat húztam fel, a Csilla és a Kolozsvári utcában építettem. A csoportban meg is jegyeztem viccesen, hogy már a 37-re építek, mivel Kasza Leventéék pályájához közelebb esnek ezek az objektumok, a vasútról kb csak a tetőszerkezet látszik, ami meg nem felel meg a valóságnak. Viccet félretéve, el fogom nekik is küldeni ezeket a házakat, hátha hasznát veszik.

3_2.jpg

 

Konvertálások: Egyik éjszaka nézelődtem a Google Sketchup-os Warehouseban, és a Flirt modell eredeti készítője, György R. munkáit csodálhattam meg. A Keletit is ő adta nekünk, nosza gyorsan betettem a 4-es villamospályába a Nyugatit is. Ezenkívül számos épületet és járművet nézegettem, aminek az lett az eredménye, hogy "megrendelést kaptam" egy templomcsomagra, amit a jövőhéten jó lenne megejteni. Próbálkoztam még egy TW átkonvertálására is, Leventétől kaptam textúrákat. Egy vezethető teve lenne a cél, sajnos ezt a b3d-t nem lehet úgy darabolni, mint a Flirtöt anno megcsinálták. Van még 1-2 beteg ötletem rá, de ezzel sem akarok sokat tökölni, ez ilyen jolly joker projekt lenne. Természetesen kevés a tudásom a járműkészítéshez, ráadásul ez a Sketchup-os konvertálás sem túl tiszta dolog nekem, mivel más építette ezeket. A több százas polygonszámról nem is beszélve, ami komoly lassulást okoz a szarabb gépeken (mint az enyém is). De nem lenne rossz egy köztes tevét előállítani, ami kicsit jobb a régi bmp-s BVE Klubosnál, és amíg gcs7c7 alias Cserháti Gábor el nem készül a sajátjával, addig ezt a köztest futtatni.

H9: Hétvégén "hazaértem", nem maradt több megfordítandó a pályában, így ott is építeni kell lassan, illetve a cinkotai kitérő különböző irányait is jó lenne elkészíteni, szóval a későbbiekben mehetnék az 1-es és a 2-es vágányon is, illetve ugyanígy át kell még játszani a szerelvényt az Örs irány helyes vágányára is, ami újabb kombinációt ad majd. Mátyásföld felé max a Szabadföldi utat kellene benderezni Cinyó bejáratánál lévő ívben, illetve az utolsó házsort még megépíteni (+ a benzinkutat, ami a 120-ra is jól jön nekünk Élessarokhoz). Csömör irányban több munka van még a pályával, 2-3 ház + 1 faházas nyaraló is jól mutatna még Alsón. A hiányzó kerítéseket is meg kell építeni. Most azt mondom, hogy már 90% felett áll a projekt, egyedül a növényzet van hátra ezeken kívül. Ráadásul sikerült végre éjszakát is csinálnom, így jó lenne végigtolni közvilágítással Cinkotát is, meg azt a maradék pár helyet, ahova nem tettem eddig. Csömörön is jó lenne kihasználni valamelyik másik vágányt, szóval ott is mindent építhetnék át, de ez még ráér szerintem. Nyár környékére azért el akarok készülni és onnantól nekiállni az Örs vezér terének. Szerencsémre hétvégén bejelentkezett Csolakov András is (az OpenBVE, Hmmsim & PSG csoport létrehozója), aki textúrafotókkal segítené a munkámat.

A héten még próbálok elkészíteni egy objektumcsomagot + vonatösszeállítást, ma konkrétan ezzel fogok foglalkozni, meglátjuk, hogy meddig jutok. Este darts Premier League, szóval nem ígérhetek semmit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr9113645392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása