LETÖLTÉS - Benzinkút csomag
2018. július 03. írta: moren

LETÖLTÉS - Benzinkút csomag

Május eleje óta elkészültem az újabb objektumcsomagommal, amit az Objektumtárba küldtem volna el, ahova eddig nem került ki. Megérthető, hogy Phonteus elfoglalt és kevesebb ideje marad ezekre, mindenkinek megvan a saját privát élete emellett a játék mellett. Teljesen el is felejtettem a csomag azóta, szerencse, hogy egy érdeklődő rákérdezett az oldalamon, így neki is köszönhetően ma feltöltöttem a drive-ra azt a pár b3d fájlból álló csomagot, ami remélem pár pályában segítséget nyújt majd.

DRIVE LINK

A leírásban minden fontos dolog megtalálható. Persze nem teljesen pontosak a textúrák, sokszor a saját fantáziámat használtam. Jó építést kívánok velük!

sdda.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr5514091069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása