Mint az előző - Pályamegfordítási tapasztalatok bejegyzésben írtam, elérhetővé teszem az egyszerűbb számolásokhoz segítséget nyújtó excel dokumentumomat. Letölthető a LINKRŐL
Elemei:
Felbontás arányai: Kettő hatványú kiterjesztésű, de eltérő méretű textúra felvitelénél nyújt segítséget a b3d objektum [Texture] szakaszában a Coordinates 2. és 3. paramétereinek a megadásában.
Pályamegfordítás: Két ellenkező irányú pálya közös pontjai határozhatóak meg vele. Erről is írtam bővebben az előző bejegyzésben.
Cylinder textúrázása: Különböző oldalú hengerek textúrázásánál nyújt segítséget. A Coordinates parancsok paramétereit adja meg sorban. Példa (16 oldalú esetén):
[MeshBuilder]
Cylinder 16,1,1,20
[Texture]
load xxx.png
Coordinates 0,0,0
Coordinates 1,0,1
Coordinates 2,0.0625,0
Coordinates 3,0.0625,1
Coordinates 4,0.125,0
Coordinates 5,0.125,1
Coordinates 6,0.1875,0
Coordinates 7,0.1875,1
Coordinates 8,0.25,0
Coordinates 9,0.25,1
Coordinates 10,0.3125,0
Coordinates 11,0.3125,1
Coordinates 12,0.375,0
Coordinates 13,0.375,1
Coordinates 14,0.4375,0
Coordinates 15,0.4375,1
Coordinates 16,0.5,0
Coordinates 17,0.5,1
Coordinates 18,0.5625,0
Coordinates 19,0.5625,1
Coordinates 20,0.625,0
Coordinates 21,0.625,1
Coordinates 22,0.6875,0
Coordinates 23,0.6875,1
Coordinates 24,0.75,0
Coordinates 25,0.75,1
Coordinates 26,0.8125,0
Coordinates 27,0.8125,1
Coordinates 28,0.875,0
Coordinates 29,0.875,1
Coordinates 30,0.9375,0
Coordinates 31,0.9375,1