Új funkcióval bővült a Winmenetrend!
2018. január 19. írta: moren

Új funkcióval bővült a Winmenetrend!

Pár bejegyzéssel régebben pont írtam róla, hogy a héveken nincs futár, így a Winmenetrenden sem lehet megnézni a forgalmi számokat, mint a buszok esetén. Azóta szerencsémre írt egy igazi HÉV járművezető, aki sok hasznos és érdekes információval szolgált segítve a különböző route file-ok kialakításában. Ma viszont miközben gyűjtöttem ki az összes cinkotai busz napi forgalmi számait, véletlenül rábukkantam, hogy mégis található valami hasonló a hévhez is. 

ddd.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr3713588837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillámkukac 2018.01.20. 22:17:37

jól eltűntél mostanában, már kezdtem megijedni, hogy túl jól sikerült a szilveszter! :D
-gll

moren 2018.01.23. 11:57:02

@csillámkukac: Valahogy ki kellett kényszeríteni az első kommentet a blogra :D am írtam az új tervekről is egy bejegyzést, ha érdekel
süti beállítások módosítása