Helyzetjelentés, jövőbeli tervek - UJP16
2017. szeptember 12. írta: moren

Helyzetjelentés, jövőbeli tervek - UJP16

Állapot (kb): <5%
Építés kezdete: 2017. nyár
Jelleg: Fiktív, valós környezetben
Pálya hossza: 6,5 km
Vezetési idő: 22 perc 
Állomások száma: 14

Újpalota, Erdőkerülő utca - Fő tér - Vásárcsarnok - Sárfű utca - Rákospalotai köztemető - Fazekas sor - Régi Fóti út (16A végállomás) - Beller Imre utca - Hubay Jenő tér - Rákospalota-Újpest vasútállomás - Árpád Kórház - Árpád üzletház - Újpest-Központ M - Újpest-Városkapu M

aab_5.jpg

Egyelőre ennyi kész a pályából, tehát lényegében semmi. A kijelzőt Träger Andrisnak köszönhetem, a facen jobb minőségű képeket találhattok, link majd lejjebb. 

Ennek a kis pályának még a 120-as projekt előtt kezdtem neki, hogy amikor megunom a HÉV-et, akkor ide is építgessek kicsit. Azóta parkolópályára került, noha nem is indultam meg nagyon vele, mivel csak az Erdőkerülő utcai tartózkodót és a vonalhálózatot építettem ki, persze kitérők nélkül. Pedig az ötlet adta magát, Újpest meccsekre a 196-al jártam Újpalotáról és alapból megtetszett a 69-es ezen szakasza. Hazafelé pár sörrel beljebb egy újabb sikeres diadal után kikaptunk döntöttem el, hogy meg kellene építeni. Szeretek ilyen vonalakat tervezni, amik valós környezetben futnak, de csak a fantáziámban élnek. Ilyen lenne egy H10-es szárnyvonal, vagy az M5 metróprojekt, amiket már rég megterveztem, de direkt nem kezdek hozzájuk, mert még a 3. projektre, tehát erre az UJP16-ra sincs időm. Járatszámnak azért a kis várbuszok 16-osát sajátítottam ki, mert a 96/196 busznak a villamos változata lenne, és illik a 12/14-es villamos sormintába is. Pedig a 43-as szám villamosért kiállt, mind az OpenBVE-ben, mind a valóságban. A 12/14 találkozásból adódóan a jövőben jó lenne kiépíteni egy 16K kocsiszíni menetet Angyalföldre, és akkor Tátrával lehetne vezetni a vonalon. A 69-es közös végállomása miatt viszont mégis a TW-re esett a választás, így nyitva hagyva azt a lehetőséget, hogy a jövőben kiépítsem a 69-es vonalat is, esetleg egy Bosnyák kocsiszíni menettel, szóval ötletek vannak bőven, csak megvalósítani nehéz ezeket. Mindenesetre Erdőkerülő utcától akartam indulni és nem Újpestről, ide meg a panelek közé a TW illik. Az UJP az Újpalota - Újpest hasonlóságból adódik, bár nagy öröm mindig a mappák végén keresni az Object között.

Sárfű utcáig követi is a vonal a 69-est, itt ágazna el a köztemető felé, amit egyedi módon tervezek megépíteni. Újpest felé az autóút jobb oldalán, közös peront alkotva a 130/196/231 buszokkal, persze a forgalom miatt ilyen a valóságban sosem épülhetne ki. Újpalota irányában az autóút másik oldaláról érkezne a sín, elkanyarodva a Szentmihályi útra érnének össze középen és innen végig a Hubay Jenő térig az út közepén haladna a sín, megdobva a divatba jött füvesítéssel és egyéb finomságokkal. A Hubay Jenő tér után újra kicsit átlépném a valóság korlátozó határait, és nem a hídra mászna fel a villamos, hanem ahogy Wlacus fiktív villamospályáján, lemenne a föld alá, és ott keresztezné a 70/71 vasútvonalat. Ide ki is építenék egy állomást, mégpedig a vasútállomás irányába lehetne gyalogolni az aluljáróban, fontos új átszállási lehetőség teremtve. Az Árpád Kórháznál újra a felszínre jönne a sín, és innen adva magát a Városkapuig végig lehetne gurulni. Városkapunál újra keresztezné az Árpád utat és a végállomás már a többi busz mellett, a Temesvári utca irányában lenne kialakítva. 

Egyelőre így tervezem ezt a vonalat, amit sajnos csak 3. projektként kezelhetek, mert a közös munka most fontosabb. Ha Újpalota felől eljutok a Régi Fóti útig, akkor adok ki egy Béta verziót, ami csak egy irányt fog tartalmazni, így aki szeretné, már előbb is vezethet rajta. Addig még sok dolgom van, és sajnos nem biztosíthatom, hogy egyhamar kiépül legalább a Béta verzió is, sajnos az OpenBVE nagyon időigényes.

A Facen találhattok még képeket a pályáról itt: FACE KÉPTÁR LINK

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr8012823986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása