LETÖLTÉS - Konténer szerelvény (Gigant vonatösszeállítással)
2018. február 08. írta: moren

LETÖLTÉS - Konténer szerelvény (Gigant vonatösszeállítással)

Amikor a 120a-nak nekikezdtünk én valamiért Rákoson kezdtem az építkezést, így kitaláltam, hogy jó lenne egy szép konténer szerelvényt létrehozni. Az OpenBVE Rollingstock oldalon találtam alapnak Res teherkocsit, amiről kiderült, hogy pont Bellus Tibor csinálta. Elkészítettem 2-3 konténert, de aztán sokáig álltam vele, mert másra nagyobb szükség volt. Ma végre befejeztem ezt is, így újra felkerestem Tibit, aki áldását adta a publikálásra, köszönöm neki innen is!

LINK

A letöltés után a szokásos vonatösszeállításos fájlok mellett ott állnak az objektumok mappái. Aki pályaépítéshez használná a kocsikat, annak a moren_teher mappán belül az animated fájlok állnak a rendelkezésére, az origo a kocsik közepén található, hosszuk kb 20,3 méter.

Vonatösszeállítás: alapnak egy gigantos szerelvényhez készítettem el az összeállítás, amit a BVE Klubról le lehet tölteni, gondolom mindenkinek megvan. Most is megéri az eredeti fájlokat más néven menteni, ezáltal bármikor visszaváltható a régi (gyári) összeállítás, ha valakinek nem tetszik a konténervonat :( Szóval a train.dat és extensions.cfg-t a Train\H-Start_630_Ganz-MAVAG_VM15_openBVE\V63 Tehervonat mappába kell illeszteni, itt található az Objektum mappa, oda kell a moren_teher mappát, és máris vezethetünk is. Hasonlóan az eredeti tehervonathoz, itt is 15 kocsiból áll a szerelvényünk jól megkombinálva azzal a 12 különböző kocsival. Kis érdekességből a sok valós cég mellett csináltam 1 BVE Klubos konténert is. Az extensions.cfg bármikor módosítható, pl aki nem akar China Shipping kocsit, az megkeresi a chi.animated részt és átírja.

A csomag sajnos nem hibátlan, nem volt már energiám és időm minden "elavult" gif textúrát javítani png-re az eredeti modellen. Így lassabb betöltést eredményezhet. Örülök tényleg, hogy ennyit meg tudtam csinálni, remélem azért lehet majd vele játszani. 

A teljes galériát a szokásos módon a Moren Games oldalon lehet megnézni: ITT. A fotók a Sólyomvár pálya megfordításán készültek. 

4_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr8613646642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása