Helyzetjelentés - H9
2017. augusztus 29. írta: moren

Helyzetjelentés - H9

Először is nézzük az alap adatokat:

Állapot (kb): 75%
Építés kezdete: 2016. július
Jelleg: Valós
Pálya hossza: 10,7 km
Vezetési idő: 9-10 perc (menetrendfüggő) 
Állomások száma: 5

Ezzel a pályával kezdtem el a "karrierem" miután visszatértem az OpenBVE-hez pár év OR-es kisiklást követve. Anno más volt a közeg, amikor ismerkedtem a játékkal, más lehetőségek, de erről majd később szeretnék írni. Lényeg, hogy hiányzott az építés, a kreatív munka az OR-ben, igaz ott hibátlan vezetni, de egy idő után rohadt zavaró volt, hogy egy szolgálatot sem tudok készíteni. Na meg hogy abban nincs HÉV. Életemet végig kísérte a H9, vagyis a csömöri vonal, mivel gyerekként sokat jártam ki a Budapesti úti átjáróhoz nézni a zöld szerelvényeket. Utolsó lökést az előd pálya, Gál Marcell al. Gothpaladinus munkája adta meg, mivel ő szépen összerakta valamikor ezer éve a vonalat az akkori elérhető objektumokból, de én többre vágytam, és ezért vágtam bele. 

Azt már tavaly tudtam, hogy lassan fogok haladni, főleg, hogy próbálom a valós objektumokat megépíteni, így csak Cinkota - Csömör viszonylatot fog tartalmazni az első kiadás. De azt oda-vissza, több menetrendben, Cinkotán több indulási pozícióból. Nevezhetném ezt H9b-nek is, persze egyszer majd meglesz az Örstől is, csak nem most. Olyan megoldhatatlan feladat elé nem állított a vonal, gyorsan beugrottak az OR előtti pár éves BVE-s múltból származó emlékek, nagyobb kihívás inkább az időigény, emiatt persze hamarabb beleunok az építésbe. Ilyenkor kerül úgymond válságba az ember, pár hétig rá sem néz a pályára, esetleg új projektbe kezd. Valahol meg kell találni a középutat, az sem jó, ha túl sok projekten dolgozik az ember, de egy pálya gyorsan unalmassá válhat. Jelenleg 3 projektem van ezzel együtt, talán ez a max, ami vállalható. Viszont amikor újra kiéhez az építésre, akkor tudok haladni. Nézzük mit kell még megépíteni a pályán:

- Árpádföld jobb oldali házsor
- Szabadságtelep lécső és állomás "csinosítgatása" 
- Szabadságtelep kijárat földút és M0-ig a mező kiépítése
- Csömör bejárat jobb oldal házsorok, utcák
- Csömör, Major út
- Csömör állomás utca, parkoló
- Cinkota, Szabadföld út házsor kifelé
- Teljes növényzet a pályára
- Cinkota állomás sínek javítása
- Szabadföld út Mátyásföld irányába való továbbépítése (benzinkút)
- Működő jelzők
- Járműobjektumok: Volvo 7700 megépítése vagy Mercedes Conecto, Bobo átfestés

- Pálya megírása visszafelé
- Kezdőpont, háttér módosítása másik szolgálathoz 

Szóval van még munka vele bőven, de a nagy részét megépítettem. Jó lenne még 2017-ben végezni vele, és meg is próbálom befejezni addig, de nem ígérhetek semmit.

aaa_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr8012789060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása