Elindítottam a blogot!
2017. augusztus 28. írta: moren

Elindítottam a blogot!

Régebb óta terveztem, hogy saját oldalt gyártok, ahol a munkáimat közlöm. Ebben csak az akadályozott, hogy nem adtam még ki semmit, így nem láttam értelmét a saját oldalnak. Most viszont, hogy az utóbbi napokban újra tudtam a játékkal foglalkozni, mégis belevágtam. Mi várható itt? Nézzük végig egyesével a pontokat:

Hírek: Minden általános dolgot ebben a menüpontban találhattok meg, hosszabb bejegyzéseket, ötleteket, szóval ami a többi pontba nem fér bele.

H9, UJP16, 120A: A következő 3 menüpont az épülő pályáimat tartalmazza, azokról fogok információval szolgálni.

Letöltések: Ezt a pontot sem kell nagyon magyarázni, minden BVE-s oldal legfontosabb része, a készítő munkáinak a megkaparintása. Híve vagyok a megosztásnak, kiadásnak, így azok a munkák, amik elkészülnek, majd itt fognak sorakozni.

Festések: Igaz még csak ismerkedek a PhotoShoppal, de így is készítettem pár fantáziafestést járművekhez. Ezeknek a festéseknek a textúrája található majd meg ebben a menüpontban.

Vonatösszeállítás: A train,dat és az extensions.cfg módosításával (és persze sok centizgetéssel) bárki egyedi összeállítású szerelvényeket gyárthat, bár nem mindenkinek sikerül. A saját összeállításaimat fogom itt feltüntetni. 

Képek/Videók: Ha Bandicam-es kedvemben leszek, akkor pár random képet is közlök, illetve az eddigi 2 pályaépítéses videóim helye lesz ez a pont.

 

Egyelőre ennyit terveztem, remélem sikerül megvalósítani az ígéreteimet. 
Üdvözlettel: Moren

Moren Games fényképe.

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr312785550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása