Haladtam valamit a 120A-val is
2017. szeptember 04. írta: moren

Haladtam valamit a 120A-val is

Augusztus 28. hajnalban befejeztem az új Százlábú híd objektumát, illetve pár környékbeli épülettel együtt végre bezárhattam azt a b3d-t, amivel vagy 2-3 hete álltam. Nehezítette a körülményeket, hogy az íves pilléreket benderrel kellett elkészíteni. Azóta megépítettem még a Salgótarjáni felüljáró (37-es villamos), bár azt nem olyan részletesen. Egyelőre itt tartok, legközelebb visszanézek a Keletibe és a vágányok mellett található épületekre fogok koncentrálni. Készítettem egy kis galériát, amit itt nézhettek meg:

GALÉRIA:  https://www.facebook.com/morengames/photos/a.341745612936665.1073741834.260187971092430/343954526049107/?type=3&theater

aab.jpg

 

Néhány szót ejtek még erről a pályáról: a régi BVE-ben az egyik legelső nagyvasúti pálya futott ezen a néven, mégpedig a Keleti és Mende között, szerintem nem kell senkinek sem bemutatni. Sokat gurultunk rajta már. De be kell vallani, hogy elég idejét múlt és kidolgozatlan a pálya. Egy bejegyzés alatt a csoportban spontán ötletelés után ugrottunk neki ennek a nagy munkának. Történt ugyanis, hogy Greczula Levente, aki több szép vasúti kocsi újratextúrázásával, illetve egy nagyon hangulatos fiktív pálya, a Ligetes építésével foglalkozik (link a jobb oldalon), megosztott egy perontető objektumot  Rákoshegy állomásról. Jó ötletnek tartottam, hogy feljavítja a pályát, majd innen alakult úgy, hogy összefogtunk. Érdekesnek bizonyult számomra ez a projekt, mivel még sosem építettem mással.

Kezdetben a vasútállomások megépítésére vállalkoztam, tehát nem akartuk az egészet újraírni. Rákostól kezdtem az építést, amivel különösebb gondom nem volt annak ellenére, hogy csak egy Street Viewer-es részletet használtam fel textúrának, a komolyabb bajok a Ground és egyéb Wall-ok módosításánál adódtak, mivel követhetetlenek voltak a régi pálya objektumai. Ekkor döntöttünk úgy, hogy 0-áról nekikezdünk az egésznek.

Így a munka is megháromszorozódott, illetve kitoltuk Sülysápig a célt. Szerencsére sikerült átkonvertálni Sketchupból a Keletit, ezzel pedig jeleztünk egy szintet, amit fent szeretnénk tartani. Levente azóta szerzett angolváltókat, amit valaki küldött neki és a vágányhálózat kiépítése mellett a perontetőkkel, vasúti járművekkel és épületekkel foglalkozott. Nekem sikerült ugyancsak Benderrel csinálni 5 méteres blokkhosszra síneket, így egyelőre ezt a problémát is megoldottuk. Sajnos nagyon sok a munka vele, és mindketten elfoglaltak vagyunk, de nem zárkózunk el más fejlesztők bevonásától sem. Nem akarunk egy OR-el versenyezni, nem is sikerülne, csak szeretnénk valami pluszt adni az OpenBVE-nek. Közben én is sokat tanulok, mert egy nagyvasúti pálya mindig sokkal nehezebb, mint egy HÉV. Remélem eljutunk egyszer a kiadásig, ezzel a pályával fel tudnék mutatni végre valamit. Ennek a projektnek köszönhetően háttérbe szorult a H9, amit jó lett volna eddigre elkészíteni, de biztos több játékost érdekel a 120A közel 45 perces vezetési idejével, mint egy szaros HÉV. Egy biztos: izgalmas feladatoknak néztünk elébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://morenbve.blog.hu/api/trackback/id/tr6712803640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása